Co grzybiarze piją w lesie? Przegląd leśnych puszek
- Szczegóły
- Kategoria: Artykuły
- Opublikowano: 02 listopad 2014
- V-12
- Odsłony: 1784
Od kilku lat wśród grzybiarzy panuje moda na ozdabianie drzew pustymi puszkami, butelkami i innymi opakowaniami po napojach i pożywieniu. Wdzięczność naturze za obfite plony grzybów ich miłośnicy wyrażają za pomocą porzuconej w lesie tony śmieci. Trudno jednoznacznie stwierdzić, kto zapoczątkował ów proceder. Z pewnością mamy do czynienia ze schematem, naśladownictwem: widząc przedmiot zawieszony na gałęzi, kolejne osoby nie widzą w tym nic złego i czynią to samo.
Czytaj więcej: Co grzybiarze piją w lesie? Przegląd leśnych puszek
Energia z jajami? Poznaj Super Ruchacza!
- Szczegóły
- Kategoria: Recenzje energetyki
- Opublikowano: 29 październik 2014
- V-12
- Odsłony: 6241
To nie jest żart! Super Ruchacz naprawdę istnieje. Ten nieprzeciętny napój energetyczny na rynku pojawił się zaledwie kilka miesięcy temu, a już zdążył poczynić nieco szumu w Internecie. Wszystko za sprawą niezwykle kontrowersyjnego spotu reklamowego, którego z pewnością nie odważy się wyemitować żadna stacja telewizyjna. I słusznie.
Monster Energy – zwykły, lecz niezwykły
- Szczegóły
- Kategoria: Recenzje energetyki
- Opublikowano: 22 październik 2014
- Radek
- Odsłony: 2199
Kolejna puszka zielonego potwora, która wskoczyła nam do koszyka TESCO (za niecałe 6 zł) to Monster Energy. Wersja podstawowa lub jakby powiedzieli anglosascy koledzy BASIC, nie myląc z kultowym językiem programowania. Sprawdźmy, czym się odznacza.
Monster Assault – ofensywa na Twoje kubki smakowe
- Szczegóły
- Kategoria: Recenzje energetyki
- Opublikowano: 24 wrzesień 2014
- Radek
- Odsłony: 2399
Amerykański trunek dodający woli walki z niechętną premedytacją wyrażoną w Polskich Złotych (w sile sześciu) udało się kupić w sieci TESCO. Jednakże dla wielbicieli promocji, ta sama sieć oferowała nie dawniej, jak miesiąc temu, ten sam „nabój” w cenie 3,70 zł z kartą programu lojalnościowego ClubCard.
Czytaj więcej: Monster Assault – ofensywa na Twoje kubki smakowe
Budzikowy Tiger Zero
- Szczegóły
- Kategoria: Puszki energetyczne
- Opublikowano: 03 wrzesień 2014
- V-12
- Odsłony: 2039
W niektórych sklepach pojawiła się limitowana edycja Tigera Zero w puszce. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że akcja dotyczy konkursu na najciekawszy sygnał budzika. Ma on trwać ponad miesiąc i będzie się odbywać w dniach 20 października - 30 listopada. Dodatkowo producent napoju zaserwował wszystkim dostęp do tajemniczej darmowej aplikacji (dostępnej w sklepach App Store i Google Play), którą można pobrać po zeskanowaniu z puszki kodu QR.
Tsubasa Oozora powrócił!
- Szczegóły
- Kategoria: Puszki zagraniczne
- Opublikowano: 31 sierpień 2014
- V-12
- Odsłony: 1758
Bohater jednej z najpopularniejszych na świecie anime powrócił w wielkim stylu. Tsubasa Oozora i jego koledzy to twarze tegorocznej, limitowanej edycji włoskich puszek Oransoda i Lemonsoda. Obok Kapitana Hawka (10) podziwiać możemy jego kilku przyjaciół: Kojiro Hyuga (10), Genzo Wakabayashi (1), Jun Misugi (14) oraz braci Tachibana: Masao i Kazuo (41). Producent napojów Davide Campari - Milano udostępnił również internetową grę o nazwie "Corri Holly, corri" ("Biegnij Tsubasa, biegnij"), w którą zagrać można po kliknięciu w następujący odnośnik: http://www.lemonsoda.it/corrihollycorri/.
XL Energy zaskakuje nowymi smakami. Energia z tonikiem!
- Szczegóły
- Kategoria: Puszki energetyczne
- Opublikowano: 27 sierpień 2014
- V-12
- Odsłony: 1802
Warszawski producent napojów energetycznych XL Energy Marketing powoli wprowadza na rynek swoje nowe produkty. Energii ma dodawać seria smakowych "energoli" z bardzo interesującym projektem graficznym. Łącznie dostępnych ma być aż 10 puszek z różnorodnymi wersjami XL Energy Drink (plus standardowa wersja w opakowaniu 500 ml). Dziś zaprezentujemy cztery z nich.
XL Mixer Mojito to gazowany napój o smaku Mojito w zielonej puszce.
Czytaj więcej: XL Energy zaskakuje nowymi smakami. Energia z tonikiem!
Oshee Vitamin Fruit - zielone z Krakowa
- Szczegóły
- Kategoria: Recenzje napoje
- Opublikowano: 24 sierpień 2014
- Radek
- Odsłony: 2188
Stoi przede mną ładnie wyglądająca puszka owocowego napoju witaminizowanego zakupionego w Biedronce za 1,99 zł. Co można o nim napisać?
Przyzwyczajony do dobrej jakości nadruków na puszkach Oshee nie byłem i w tym przypadku zawiedziony. Jest on wykonany w dwóch językach, co stanowi pewny standard na tego typu polskich produktach. Zawiera też maksymalną ilość informacji na froncie puszki, jaką konsument musi wchłonąć by zdecydować się, czy produkt pojedzie z nim do domu, czy nie.
OSHEE razy DWA - herbaciana recenzja
- Szczegóły
- Kategoria: Recenzje napoje
- Opublikowano: 18 sierpień 2014
- Radek
- Odsłony: 1787
W ofercie sieci sklepów Biedronka pojawiła się ostatnio herbata OSHEE w puszkach 330 mililitrów w zachęcającej cenie 1,49 zł w dwóch różnych smakach. Sprawdźmy, czy warto zaufać temu prężnie rozwijającemu się krakowskiemu producentowi napojów.
Nowości od Las Vegas Power Energy Drink
- Szczegóły
- Kategoria: Puszki energetyczne
- Opublikowano: 14 sierpień 2014
- V-12
- Odsłony: 3150
Wakacje sprzyjają zmianom. Również w branży napojowej. Kolejny producent napojów energetycznych (Las Vegas Power Energy Drink sp. z o.o. z Katowic) zdecydował się na „odświeżenie” wyglądu swoich produktów. Głównym powodem prawdopodobnie było zakończenie kilkuletniej współpracy z twarzą Las Vegas Power Energy Drink – Tomaszem Adamkiem w kwietniu bieżącego roku (treść tajemniczego oświadczenia Prezesa Zarządu p. Agaty Moraczewskiej-Wolskiej w tym temacie jest dostępna tutaj).
Kampania społeczna "Zgnieć puszkę nie auto"
- Szczegóły
- Kategoria: Ciekawostki
- Opublikowano: 10 sierpień 2014
- V-12
- Odsłony: 1476
W Szczecinie pojawiły się na ulicach stojące bllboardy, promujące najnowszą kampanię społeczną o nazwie "Zgnieć puszkę nie auto". Inicjatorami akcji jest prawdopodobnie lokalna Fundacja "Razem Bezpieczniej" wspierana przez Policję. Co ciekawe, w Internecie nie odnajdziemy żadnej wzmianki na temat tego przedsięwzięcia. Czy kampanie społeczne prowadzone w takiej formie odniosą pożądany sukces?
Coca Cola: Powiedz to piosenką!
- Szczegóły
- Kategoria: Puszki napojowe
- Opublikowano: 09 sierpień 2014
- V-12
- Odsłony: 9569
Dawniej uczucia wobec obiektu westchnień wyrażano poprzez dzieło artystyczne: wiersz, piosenkę, obraz, czy rzeźbę. Zachochani mężczyźni stawali pod oknem ukochanej i śpiewali jej serenadę. Dziś za pomocą smartfonu i skaneru kodów QR można przesłać drugiej osobie fragment piosenki z ukrytym w niej przesłaniem. Coca Cola w Polsce wypuściła na rynek aż 28 puszek w ramach kampanii promocyjnej "Czujesz to? Powiedz to piosenką".
Witaminowa energia Blacka
- Szczegóły
- Kategoria: Puszki energetyczne
- Opublikowano: 06 sierpień 2014
- V-12
- Odsłony: 2447
FoodCare idzie za ciosem. W sklepach niedawno pojawiły się dwa nowe napoje w puszkach, wzorowane prawdopodobnie na produktach firmy OSHEE. To witaminowe bomby o smaku jagodowym i tropikalnym. Czy znajdą uznanie wśród konsumentów?
Nareszcie! Frugo w puszce: 3 smaki Lemo
- Szczegóły
- Kategoria: Puszki napojowe
- Opublikowano: 05 sierpień 2014
- V-12
- Odsłony: 4514
Frugo to jedna ze słynniejszych polskich marek napojów owocowych. Pojawiła się na rynku w 1996 roku i po różnych perypetiach, zmianach właścicieli, ostatecznie powróciła do sprzedaży 3 lata temu. Nigdy wcześniej Frugo nie było dostępne w puszkach, aż do teraz.
Monster Ripper - paradoks w każdym calu
- Szczegóły
- Kategoria: Recenzje energetyki
- Opublikowano: 31 lipiec 2014
- Radek
- Odsłony: 2114
Półlitrowa puszka Monstera została zdjęta z półki w TESCO w promocyjnej cenie 4,99 zł. Zarówno logo RIPPER, jak i dumna informacja, iż napój zawiera 30% soku owocowego, może wywoływać nieco mieszane uczucia, więc przyjrzyjmy się produktowi bliżej.
Strona 3 z 4