- Szczegóły
- V-12
- Kategoria: Puszki napojowe
- Opublikowano: 22 marzec 2017
- Odsłony: 1913
W dobie wszechobecnej nostalgii za starymi czasami pojawienie się w sprzedaży kolejnej wersji oranżady wydawać by się mogło posunięciem spisanym na straty. Jednakże gdy do gry wchodzi Komodo, wówczas możemy być pewni, że do rąk własnych otrzymamy produkt zdecydowanie wysokiej jakości. Muszę przyznać, iż dawno na polskim rynku nie było napoju, który by tak mocno zwrócił moją uwagę. Jest nim oranżada sygnowana marką Komodo. Produkt ten jakościowo przypomina napoje, którymi raczyliśmy się za młodu ze szklanych butelek.
Czytaj więcej: Najlepsza oranżada na rynku? Tylko od Komodo!
- Szczegóły
- V-12
- Kategoria: Puszki napojowe
- Opublikowano: 10 lipiec 2015
- Odsłony: 5011
"Coca-Cola, Ty i Ja - przez całe lato" - taką nazwę nosi tegoroczna kampania promocyjna Coca-Coli, w której głównym motywem przewodnim jest rozdawanie całusów. W tym celu utworzono specjalny hashtag, jakim jest #DajCalusa. Biorąc do ręki puszkę, czy butelkę ze stosownym napisem, należy pocałować osobę odpowiadającą określonej nazwie.
- Szczegóły
- V-12
- Kategoria: Puszki napojowe
- Opublikowano: 09 sierpień 2014
- Odsłony: 9569
Dawniej uczucia wobec obiektu westchnień wyrażano poprzez dzieło artystyczne: wiersz, piosenkę, obraz, czy rzeźbę. Zachochani mężczyźni stawali pod oknem ukochanej i śpiewali jej serenadę. Dziś za pomocą smartfonu i skaneru kodów QR można przesłać drugiej osobie fragment piosenki z ukrytym w niej przesłaniem. Coca Cola w Polsce wypuściła na rynek aż 28 puszek w ramach kampanii promocyjnej "Czujesz to? Powiedz to piosenką".
- Szczegóły
- V-12
- Kategoria: Puszki napojowe
- Opublikowano: 05 sierpień 2014
- Odsłony: 4514
Frugo to jedna ze słynniejszych polskich marek napojów owocowych. Pojawiła się na rynku w 1996 roku i po różnych perypetiach, zmianach właścicieli, ostatecznie powróciła do sprzedaży 3 lata temu. Nigdy wcześniej Frugo nie było dostępne w puszkach, aż do teraz.
- Szczegóły
- V-12
- Kategoria: Puszki napojowe
- Opublikowano: 18 lipiec 2014
- Odsłony: 2823
Krakowski producent napojów izotonicznych OSHEE wypuścił na rynek dwa nowe napoje pod marką OSHEE Vitamin Tea: cytrynową Earl Grey i jaśminową White Tea. Obie herbatki zapuszkowane w aluminiowe opakowania o pojemności 330 ml są dostępne od kilku dni w sklepach sieci Biedronka.
- Szczegóły
- V-12
- Kategoria: Puszki napojowe
- Opublikowano: 14 lipiec 2014
- Odsłony: 1509
Zakończone w dniu wczorajszym Mistrzostwa Świata 2014 w Piłce Nożnej najbardziej uszczęśliwiły fanów niemieckiego futbolu. Jednakże w przegranej drużynie znalazł się człowiek, który od pewnego czasu swoją twarzą reklamuje napój firmy PepsiCo. Mowa oczywiście o Lionelu Messim, nieoczekiwanym zdobywcy Złotego Buta dla najlepszego piłkarza Mundialu.
- Szczegóły
- V-12
- Kategoria: Puszki napojowe
- Opublikowano: 11 lipiec 2014
- Odsłony: 6609
Smak dzieciństwa. Dawniej oranżada sprzedawana była w tzw. krachlach (butelkach z zamknięciem pałąkowym), a następnie w opakowaniach kapslowanych i plastikowych woreczkach. Dopiero w 2002 roku Przedsiębiorstwo Produkcyjne Hellena S.A. jako pierwszy producent napojów w Polsce umieścił ową pomarańczowo-landrynkową miksturę w puszce. 12 lat później na rynku pojawiła się najnowsza jej odsłona. Projekt graficzny opakowania przypomina pierwowzór sprzed ponad dekady.