"Coca-Cola, Ty i Ja - przez całe lato" - taką nazwę nosi tegoroczna kampania promocyjna Coca-Coli, w której głównym motywem przewodnim jest rozdawanie całusów. W tym celu utworzono specjalny hashtag, jakim jest #DajCalusa. Biorąc do ręki puszkę, czy butelkę ze stosownym napisem, należy pocałować osobę odpowiadającą określonej nazwie.
Producent jednej z obecnie najpopularniejszych marek napojów powrócił w pewnym stopniu do kampanii, jaką prowadził dwa lata temu. Wówczas konsumenci mieli dzielić się Colą z kimś, kogo imię lub nazwę odnaleźli na produkcie. Tym razem należy rozdawać buziaki, nawet hipsterom!
Spójrzmy zatem, jakie nazwy figurują na polskich puszkach, okraszonych tagiem #DajCalusa.
Coca-Cola w wersji podstawowej:
Coca-Cola - Ty i Ja przez całe lato. 12 puszek z nazwami, wypuszczonymi na rynek w Polsce w 2015 roku. Zdjęcie: V-12.
Coca-Cola Zero:
Coca-Cola - Ty i Ja przez całe lato. 12 puszek w wersji bez cukru z nazwami, wypuszczonymi na rynek w Polsce w 2015 roku. Zdjęcie: V-12.
Łącznie w sprzedaży znalazły się 24 puszki z serii #DajCalusa, po 12 na dany rodzaj napoju. Poszczególne napisy w dużej mierze nie powtarzają się, poza zwycięzcą. W końcu jak to mawiał pewien mistrz treningu motywacyjnego: Kim jesteś? Jesteś Zwycięzcą! Nawet, gdy pijesz Coca-Cola Zero.
Nie jest łatwo skompletować oba zestawy puszek. Co prawda dostępne są one w większości popularnych sieci handlowych, ale czasami trzeba się namęczyć, by wyszperać niepowtarzające się napisy. Coca-Colę w czerwonych puszkach sprzedają nawet w czteropakach, ale produkty pakowane są w sposób losowy. Dla wytrwałego kolekcjonera nie ma jednak przeszkód i po wizycie w dwóch-trzech sklepach, na półce w domowym zaciszu staną wszystkie tegoroczne puszki Coca-Coli, od Brata po Zwycięzcę.
A jak Wam się podoba kampania o nazwie #DajCalusa?