Okocim w stylu retro na 20 urodziny Biedronki

Okocim - 170 lat browaru - edycja limitowanaMariola o kocim spojrzeniu... Dawniej ten slogan stanowił ciekawą i zarazem nowatorską grę słów, mającą za zadanie zainteresować konsumentów popularnym w latach dziewięćdziesiątych piwem Okocim. Chociaż marką włada obecnie Carlsberg, to jednak kompania nie planuje rezygnować z produkcji napoju, którego korzenie sięgają połowy XIX wieku. W ostatnim czasie w Biedronce pojawiła się limitowana edycja utrzymana w stylu retro - są to trzy puszki, których projekt graficzny nawiązuje do tego, jakim sygnowane były opakowania z Okocimem w ostatnim dziesięcioleciu zeszłego stulecia.

Biedronka z okazji 20 urodzin postanowiła nawiązać do początków swojego istnienia. Pomysł na opakowania w stylu retro nie jest autorski - z tego rozwiązania skorzystał m.in. Pilsner Urquell, czy chociażby sam Carslberg. Biedronka oprócz puszek z piwem Okocim w starym stylu, sprzedaje także m.in. legendarną gumę Turbo, konserwę Krakus i proszek do prania Dosia.

 

 

Okocim jednocześne świętuje 170 lat istnienia browaru, o czym informuje stosowny napis na każdej z trzech limitowanych edycji puszek. Są one koloru niebieskiego, czerwonego i zielonego. Niestety, maszyna, która pakuje puszki w tzw. czteropaki, czyni to losowo. Kolorystyka jest bardzo często słabo pomieszana. W wielu czteropakach znaleźć można np. trzy puszki koloru niebieskiego.

Ewentualne wątpliwości co do intencji producenta rozwiewa stosowny napis w dolnej części aluminiowego opakowania:

Okocim już od 170 lat stara się podążać z duchem czasu, dlatego stworzyliśmy limitowaną edycję inspirowaną opakowaniami sprzed lat.

Okocim - 170 lat browaru - edycja limitowana

Okocim - edycja limitowana na 170 rocznicę założenia Browaru Okocim.  Zdjęcie: V-12.

 

Poza kolorystyką, każda puszka zawiera piwo jasne, pasteryzowane z objętością alkoholu do 5,6%. Produkt limitowany, dlatego warto jak najszybciej udać się do Biedronki, by zakupić stosowny czteropak.

Biedronka   Okocim